Friday 8 April 2011

= Pot pet pot pet =

Hye Blogger. . . . 

ct jaja. .



. . . . . .  Hai all, miss to update my blog.. I’m a little bit busy dez week.. dengan assignment, kerja presentation, test, exercise.. emm, macam2 la.. walaupun sebuk2, mase tuk tgok movee, video korea.. haha.. smpai tertido dgr lagu korea.. hihihi.. rasa cam x sempurna pulak 1 hari x tengok video Kim Hyun Joong nih…maklumlah, kalau nak update blog pun, kne ikot mood gak.. kalau x, mengarut jep.. :)

. . . . . . . Kecewa selepas meminati seseorang.. “tu lah yang selalu terjadi pada saya.. nasib badan laa, tu la, sape soh x terus terang.. haha. Kan dh kene kebas.. menangis air mate darah pun x xde gunanya.. haha.. kan dah melepas.. untung la orang yang dapt dye tuh.. x kawen la ko sampai ke tua”.. tu je la ayat kawan2 mereka yang melihat saya kecewa… ahaha, memang betul pun ckap diorang, saya memang cri masalah sendri.. 

. . . . . . .  Nak cite sikit la.. huhu..  Emm, sejak kebelakangan nie, kami asyik dok bercerita pasal kawen jek.. haha.. gatai meyh.. haha.. just nak isi masa lapang dengan bergosip, tup2, sampai bab kawen pun masuk.. huhuhu..  bile cite pasal kawen, sape xnk, sume orang nak kawen, tapi cume ‘cepat atau lambat je’ haha..itulah ayat seseorang pada saya bile cakap pasal jodoh… :)

. . . . . . .  Emm, sape jodoh kite? Macam mane hidup lepas kawen? Tanggungjawab yang banyak tuh, boleh x wat? Sumenye dipersoalkan.. haha.. bile dengar diorang bercerita, saya berfikir, emm, sush jugak nak kawen nieh.. haha, bek x payah kawen.. huhu, tapi mane taw kana de pulak jodoh untuk saya, tuhan sediakan khas untuk makhluknya yang bernama Siti Hajar nie.. aminn.. ngeee..



. . .  . . . .  Kalau lah saya dapat calon suami macam yang dalam novel2 yang saya baca tuh kan.. alangkah bahagianya saya seumur hidup.. x terkata lah bahagianya.. tapi saya x sedia nak kawen pun, nak pk pasal kawen pun jangan harap laa.. maklumlah. Tahu diri. Haha.. banyak kekurangannye.. setiap manusia pun ada kekurangan masing2 kan.. so, x salah la kalau seseorang tuh ade sikit kekurangan pun.. terima je seadanya..

. . . . . . .  Mummy, daddy, kite xmo kawen, melainkan dengan KHJ, x pun orang yang hamper serupa dengan dye.... hahaha, giler.. sampai mati la saya x kawen.. menangis la my daddy n mummy, xdapt menantu lelaki.. huhuhu. Menantu perempaun je berderet.. ngeee.. tapi kalau saya kawen nanti, saya nak wat majlis besar2an coz sayalah satu2nya anak perempuan dalam family nih n satu2nya menantu lelaki yang diorang akan dapt.. 
 heeeee..
wanna continue my beauty sleepy.. daa.. 


thinking of u..

see a in my next text.. (*_*)

No comments: