Tuesday 31 July 2012


BERBUKA PUASA WIF HOUSEMATE !

Oke , menu berbuka puasa hari ke 11 hari nie adalah . jeng jeng jeng . Ayam Uncle Bob ! hahahaha  . kekngkawan saya pelik, nape jaja beli Ayam Uncle Bob, bukan nasi . hehehe , act, saya dh lama sgt x makan ayam tuh, so, ble dh nampk, redah jerr . hikhikhik ! selain tuh, ade la jugak makanan sampingan yang saya makan, ade karipap, murtabak . .  yang paling saya x sangka , sebenarnya Uncle Bob nieyh banyak cawangan n dah ada restoran sendiri . terkejut badak saya masa search kat google tadi, ade gmbar kedai Uncle Bob . wa caya lah lu Uncle ! hahahaha . BTW, hari nie happy sangat2 dapat mkan bukak pose dengan housemate , memandangkanxde sape yg kua dating hari nie and  tahun nie pun tahun last kitorg dapat berbuka puasa bersama2, lagi lah sayu bila mengenangkan, lepas nie entah dengan siapa agaknya saya berbuka puasa yek , barangkali dengan suami kot . jeng jeng jeng.  .. hehehehe . . siapa tahu kan, jodoh tu ada kat tangan Tuhan, mane taw malam nie jugak saya berjumpa dengan jodoh saya tuh. Haaa . alangkah bahagianyaa ! hikhikhik *gediks*.  okeyy uolls, saya nak melayan lagu raya sekejap . biaq meleleh ayaq mata nieyh !!


jum murtabaks !


yummy . . Ayam Uncle Bob !!



No comments: