Thursday 2 June 2011


Fever..


Olla  bloggers. . . . 


sometyme its verry difficult.:)

. . . . . . . . lamenye x update blog nie.. sampai terlupa plk yang saya nie ade diari tuk diisi.. hhehe.  X taw na tulis ape.. just nak luahkan sikit pe yang terjadi pada diriku.. haha..

. . . . . Actually, lately, saya rasa letih sangat, minggu nie penuh sangat schedule saya.. hahaha.. dengan presentation, test, kuiz, esok ade lagi test Genito.. waa, boley pecah kepala cam nie..and now I’m going to pack my clothes .. nak balik kampung esok.. waaaa… x sabar nak makan coklat.. huhuhu..my mom n dad just back from langkawi n I was so excited wanna see my gifts.. huhuhu.. mummy, daddy, miss u a lot.
 
Sebenarnye, bukan tu yang penting.. yang pentingnye.. saya  nie dah seminggu selsema, then semalam dapat batuk plk.. hari nie saya rasa sakit kepala sangat2.. then setelah di chek suhu badan, saya dah didapati demam.. owh, sungguh perit.. bersama side effectnye :- selsema, batuk, sakit tekak, sakit kepala, rasa nak pengsan n so on laa.. sakit gile.. nak batuk pun dh x larat lagi nih.. nak bagitahu mak, takut dye risau.. tapi terkantoi coz my voice is so man like.. haha.. now, want to continue my work just now..


See a in my next text.. daaa

(^_^)’

No comments: