Sunday 10 July 2011

Sakit hati . . .


Hye kawan kawan , , ,


 . . . .  Kawan kawan, nak taw x, hari nie saya sakit. . . sume anggota badan saya sakit, sakit dada,  sakit kepala, sumenye sakit la tapi yang paling sakit, hati saya nie, akit giler ! . . .  kebetulan, saya tengah tengok cite  . . . kat tv 1 nie.. si Kristina nie putus cinta then dye cakap kat ex boypren dye :

      Kite perlukan sesaat untuk berkawan
      Kite perlukan sehari untuk bercinta
      Kite perlukan sepanjang hayat untuk melupakan percintaan . .


 . . . .   Awak awak, actually, saya update blog nie just  nak tulis benda nie je . . . huhu. . .   sakit hati pulak tetibe kan..  haish, mummy tolong ! sakit hatiiiiiiiiiiiii
Renung2kan lah . . . 

*hati perempuan nie , kalau terasa sikit tapi sedihnye makan dalam taw . .

Sorry la, no mood tonight ! ! !

Ok la, see a . . .

Nyte (^_^)”

No comments: