Wednesday 17 August 2011


WITH MOM. .

Olla bloggers , , ,

. . . . . . .. . .  Hahaha.  Hari nie dengan x disangka2 air xde plak kat rumah saya. Dengan tiba2 plak my mom and dad ajak keluar.  Mase saya masuk toilet na mandi, saya lupe yg air xde.  Naseb bek belum sabun badan. Haha. Then my mom ajak la pi mandi kat perigi kat bawah.  Oh My God ! !  Xkan kot.  Terpaksa lah jgk saya pi mandi kat sne.  Bayangkan la air sejuk2 macam tuh na mandi.  Ish3. .  It’s ok la kalau mandi air perigi yg sejuk tuh, pastu tengah saya syok2 mandi depan mama , my mom pn berkata2. “kat dalam tu ade ikan, dh besar daa, ade sorg mak cik depan tu jumpa”. Oh ! tyme tu jugak saya terus rsa takut na cedok air kat dlam perigi tuh. Dok perhatikan je air perigi tuh.  Then saya ckp r yg sy dah sudah mandi walaupun x sempat na bershampoo n bersabun. My mom suruh gak sambung mandi coz dye cakap, “ikan yg mak cakap tu ikan pelaga, yg cantik2 tu. Tpi ikan tu dah xde, makcik yg jumpe tu dah amik.”  Ouhh !  legaa.  Dalam saya mencedok2 air tu, tengok2 jugak air kat dalam perigi tuh, mane taw ade ikan ‘jaws’ terlepas ke.  Hehehe.  Then my mon teman I sampai habis mandi !  agak seronok plak mandi air perigi cm tuh.  Sejukkk ! heee.
 
Lurve u mom !

Terima kasih syarikat air coz potong bekalan air kamee untuk hari nie. 

^_^”

No comments: