Tuesday 16 August 2011


THE ONLY MY THIRD BROTHER.


Olla bloggers, , , 


. . . . . . .  Uolls, hari memang benar -  benar  pelik.  Petang tdi my dad. Now, my brother, Mohamad Azlan Shah. Dun’t know la nape dengan dye. Selalu nye saya dengan dye macam anjing dengan kucing kalau jumpe, asyik mengacau orang jee.. Tpi hari nie laen la.  Heee. . . .   Dye baru balik keje, then dye tgok tv sambil makan roti + jem.  Tetibe plak dye cakap kat sy, kalau nak roti datang amik n wat sndri.  The saya cakap la saya busy then suruh dye letakkan jem untuk saya.  Then, tgah sy wat keje sy, dye panggil.  Rupenye dye wat kan untuk sy.  Waaa. Bunga2 hati saya. X sangka btol. Ade chance la nak manja2. Hahaha. Lepas saya sambung wat keje balik, sy jerit la soh dye wat kan lagi 1, ble saya perhatikan dye tgah syok tgok tv, sy jerit la lagi sekali.  Then, terus dye wat. Tyme tuh plak ayah sy bru kua bilik, mase saya dtg kat abg saya amik roti saya, ayh saya terpandang kitorg. Mesti dalam hati ayah saya pelik tengok anak2 dye hari nie. . haha 

. . . . . .  Really appreciate it ! huhu, walaupun 2 keping roti. Dye ikut jee ape I cakap, I suruh letak lebih2 jem tuh, dye letak lebih2, I soh double roti, dye wat.  Sampai I pn naek pelik dengan dye hari nie.  Hahaha. ape pun, hari nie saya happy laa. Orang kata, lama mane kite na gaduh, busuk2 pun, abang kite jgak.  Lagipun, air dicincang xkan putus kan. . .Hehe,  I xkan wat u marah lagi. Hee. Kitorg just suka kacau2 each other.  Hee. For tonight and forever.  I lap u la bro.  x sangka u sayang kat I sanggup wat macam tu, I pn x wat cm tuh kat u. .hahahaa.  harap2 la pulak dapat sepasang kasut raya dri dye taon nih.  Huhuhu. Aminn. ^_^”

Warrrrrrghhh.  Ngantuk plak.  Huhuhu

Nytes . . .

No comments: