Thursday 31 March 2011


                    SARANGHAE0

Hye Blogger. . . .

. . . . . . .  Olla, selepas puas mengarut semalam, hari nie na sambung mengarut lagi.. huhuhu.. bukan setakat pelakon korea je yang saya gila2 kan.. penyanyi2 nya sekali.. hahaha.. tapi, kawan2 saya selalu cakap,” nape minat lelaki je?” haha, xkn nak minat pompuan plk.. ngeee.. ade gak penyanyi  perempuan dari korea yang saya minat meyh. .  Cuma diorang lebih tahu yang saya minat lelaki, maklumlah, solo lagi la katekan.. hahahaha…

. . . . . . .  Saya mula terdedah dengan music korea mase saya masuk KLMU nieh, my senior always ask me to watch and listen da Korean music n video… start dari situ lah saya mula jatuh cinta kat dorang n mula  kembangkan minat saya nie, maklumlah, mase sekolah dulu, sush nak cari maklumat pasal benda2 nie sume.. skunk, dah study, ade la skit bajet na beli cite2 korea nie.. ngeeee, dye jgak yang ajar saya cm ne nak download video, lagu2.. dye yang kenalkan saya dengan penyanyi2 dari korea nih..


   
2PM  
lovely nickhun.. favourite member in 2PM
Super Junior..
love kyuhyun..


. . . . . . .   Mula2 dulu, sekadar kenal kumpulan 2Pm, super junior,Diva. . .  skunk, dah semakin banyak pulak penyanyi yang saya kenal n minat gila.. hahaha firstly, saya nak kenalkan boypren saya yang sentiasa bertahta dihati x kira kat mana pun saya.. walau kat mana pun dye, saya tetap akan dekat dengan dye..hihihihihi.. da only my hero in my life.. it’s KIM HYUN JOONG.. (*_*) . . . . .
                                    = Kim Hyun Joong oppa =

sweet.. 

ceria. . .


. . . . . . .  Meh saya cite skit pasal dye n the group. . . dye nie kn, leader  kat kumpulan SS501.. emm, dari ape yang saya Nampak dye nie seorang ketua yang pendiam tapi sume keja yang dye wat tuk group dye sumenye menjadi . . . group dye berkembang dengan Berjaya, bukan setakat kat korea, kat jepun pun dorang nie popular, then baru lah dorang popular kat negara2 dekat2 sini.. tu yang melekat kat hati orang Malaysia.. huhuhu, berbalik pada leader, dye memang cool je, dalam diam ubi berisi taw.. hehehe,  dengan mate dye yang boleh dikatakan memikat hati orang, macam mate pesakit psycho pun ade gak... ape pun, saya suka perwatakan dye, really really really like him ! ! ! !.. =)


SS501 Da Best..

. . . . . . . .  then, saya nak kenalkan boypren nombor 2, haha, the centre of this group.. it’s Heo Young Saeng, comel sangat, macam budak2 plak.. dengan suara dye yang paling tinggi nadanya, terpikat i.. haha.. and, Kim Kyu Jung, he’s also one of da member in SS501, also handsome, pendiam, tapi ble dah mula gelak, xkn berhenti.. huhuhu..  Park Jung Min was da sweet smile in this group.., peramah, penyayang lagi tuh….  emm, memikat!! Hahaha.. lastly is Kim Hyung Jun, aha! Nama hampir sama dengan my boypren la, emm, muka pun sebenarnya hampir sama kalau diperhatikan betul2.. huhu, lets see this.:

cutiest young saeng
kim kyu jun



park jung min..

= hyung jun.. muka hampir sama dengan hyun joong =  


jeng jeng jeng.. nama sama, rupa pun hampir sama.. mula2 saya ingt diorang nie adik beradik.. rupenye x pun.. cuma Kim Hyung Joon nie adik kepada kim kibum... 

 . . . . . .  . oklah, setakat nie je la dulu, saya pun nak siap2 nie nak pi kelas.. hehehehe. .

see a in my next entry.. =)

lot of lurve . . .
monink all.. :)
 
 

No comments: