Monday 14 March 2011

SaYa buDaK BaRu

Hye blogger. . . .

Saya Siti Hajar Hasim, kengkawan panggil saya jaja, tpi dat hitam manis gurl call me Ct J . . . .  haha.. maluu la 1st tyme nak kongsi cite bg org bce.. takut feedback yang org bg buruks...
Dun't want to be too shy, just wanna share a little bit memory in my life...

Today... saya ditemani lely ke rumah dye coz saya nie penakut sikit bab merayau sorang2 nih.. dye tolong saya wat kan saya nye blog nie..  oleh kerana beria ia saya nak wat blog, kami bertungkus lumus untuk menyiapkan nye walaupun dye mengantuk sangat2.. hahaha.. bersemangat sungguh dye tuh..
Sebagai upah, saya diminta untuk memasakkan mereka nasi goreng+ayam..

So, me, lely mohamad (assistant) n cha (jurukemre) i melakukan kerja tersebut bersama2 sehingga minyak yang digunakan untuk menggoreng ayam tu, terpercik sampai dinding yang paling atas.. Eein cam terkejut je tgok bende tuh.. haha... Bayangkan lah, nk pi masuk dapo dengan pkai wedges tinggi.. ape kejadah nye.. 
Itulah Eein Salleh, the hitam manis gurl ! ! !

mao off suda.. see me in da next post..^_^

No comments: