Sunday 24 April 2011

 =KOREAN DELIGHT=


hye again.. 

anyoasayo..

 
. . .  . . kembali balik pada minat yang mendalam saya iaitu  Korean delight.. huhu.. I just finish watching “playfull kiss” for da third tyme.. haha.. best giler, tapi bile bab dorang Kiss tuh, peh, nak menangis rasanya.. ramai gak yang cakap cite tuh agak membosankan coz si baek seung jot uh too cool, but, bagi saya, ape pun orang na ckp, saya tetap berada di hati KIM HYUN JOONG dan KIM HYUN JOONG tetap di hati saya.. ha.ha.ha.. .

always..

. . . . .  emmm,  wanna share something.. tahu x, hari tuh, saya saje2 je na ber facebook dengan artis2 korea nie, then I add la diorang, kne tgok betul2 samada betul2 artis tuh ke orang yang menyamar or fan diorang..  but, semalam, bile saya bukak facebook saya, just get 1 notification, it’s accept friend from PARK JUNG MIN.. hhaha, happy woo, then I hantar post la kat dye, thnx 4 da accept, dye boley lagi balas.. hahaha.. jadi gila jap saya, 1 family terkejut.. ahhaa.. saya sangat bahagia.. then, bukak twitter, dapat 1 tweet dari seseorang yang paling penting.. huhu.. nak tahu x rutin harian saya? Saya akan mendengar n menonton video n lagu2 korea, x kesah la lagu ape, kumpulan ape.. tapi yang paling penting, lagu2 koleksi saya dari group ss501….

together.. 


= S.A.Y.A.G.I.L.A=

No comments: