Sunday 24 April 2011

                 TAHNIAH


Hye blogger..



. . . . .  Dukacita dimaklumkan disini, saya siti hajar binti hasim, selaku pemilik blog yang tomeyy nie nak bagitahu bahawa, saya telah gagal untuk mengendalikan blog saya… dengan faktor laptop, broadband, persekitaran, dan orang sekeliling menyebabkan saya xde mood, x sempat n lupa nak update, susa jugak nak manage the tyme nie.. ase cam nak wat dunia nie cam saya punye pulak… huhu..


future . . .  . :)

. . .  So, mulai sekarang, saya nak sebuk2kan diri ngan blog yang comey nie..  my blog is my entry, so, suka hati la na letak ape pun kan.. ahha.. yang bestnye, saya baru je nak tulis lirik lagu hari nie, tapi bile tengok cite geng bas sekolah yang adik saya tengok tadi, tertarik plk budak pompuan tuh nyanyi lagu “love story” nie.. huhuu..  so, dengan segera I clik on http://www.musicdumper.com n search lagu ne.. huhuhu.. actually, saya minat gak kat taylor swift nie.. lembut je, cantik plak tuh.. huhu..



na masuk video, lambat pulak..  maklumlah.. line kat kampung nih.. huhu

No comments: