Friday 15 April 2011


                                                             =MOOD=


hye blogger.. 

anyosayo. . ..  i'm Kim Hyun Joong..


here we are..=janu=


. . . . . . .  lamenye x update blog nie.. emm, mood xdtg r,.. x thu la knapa minggu nie, mood down habis.. sampai dah ke tahap kemurungan..  macam mana ntah bley jadi cam nie.. bile kat umah ok jee, bile dah sampai kolej, ya allah! macam ape dh, sumenye jadi x kne, nak marah jee, effect assigment yang berlambak kot... sampai sekarang x siap lagi nieh.. sempat lagi na update blog.. now, saya rasa masa2 macam nie sesuai untuk update blog dari na suruh saya siapkan assigment tuh.. not in mood ok..


. . . . . .. .  now, kenapa saya x tido lagi nie? dah pikul brapa nie? slama nie tidor awl gile.. mggu nie, gile lambat saya tido, pkul 2 pagi pun x tido lagi.. mengantuk gile laaaa.. exited gile saya minggu nie coz my mama "aynn mastura" comes here.. n then, tomorrow, we gonna ber HoHo.. hehehe.... Aynn mastura, awk semakin mengecil meyh.. bile na membesar.. pwg soh mkan 'calcium' xmo!... yatt pulak.. bile nak tidow nie?? dh pkul 2 la cyunk, saya x larat lagi nie.. saya taw awk pun dh x larat, tapi paksa diri jugak.. dh r esok na bangun awl..

. . . . . . esok, saya akan make sure kan yang sumenye berjalan dengan lancar n aoe yang kitorang plan, sumenye menjadi... no more "kemurungan".. i will try to smile like my boyfriend's killer smile.. hahaha..
satu hari x tengok,dengar, lagu n video n drama dye, saya akan jadi org yang x tentu hala.. hahaha.. oleh sebab itu, saya akan make sure yang earphone saya sentiasa ade kat poket, supaya senang, duduk sambil dgr sura dye yang best gile tuh.. hahahaha..


. . . . . . .  that mood is come back.. i dont know what to do.. jut wait n let that feeling go far away from me...  nnt saya sambung lagi laaa, nak chow dlu laaa....


lot of miss.. (*_*)"

lurve forever... night :)



1 comment:

aynnmastura said...

oo,ngumpat sy yer . .
sy maintain je la. ..
hahaha;p!!!