Wednesday 16 March 2011

Continuance. . . .

모든 하이

Tipu la kalau saya cakap SETIAP kali dengar lagu kitorang saya akan menangis, tapi kadang2 tu ada laa, but, perasaan sedih tu sentiasa ada when the song was played. . . . . nak tahu x lagu tu lagu ape? ? ? jeng jeng jeng.. haha.. the clue is :
                                                           "Aku dan Dirimu". . . hehehe

. . . .  Kadang2 saya rasa macam saya ni 'muka tembok',  'macam perigi yang cari timba'.. he's like not serius about our relationship, macam saya je yang cari dia dulu. . .  

. . . . .  Actually, kitorang ni, boleh dikatakan sebagai perhubungan jarak jauh, tapi katanya "biar jauh di mata tapi dekat di hati", ayat tuh boleh kalau dia nak guna bila dia percaya kay saya 100%. . .  but, when i said wanna out wif frend, he doesn't believe me. . . and whenever he out wif the girls, i can't say anything, when I'm angry, he said they were just friends. . . 

. . . . . saya pernah rasa macam mana sakitnya hati bila bergaduh dengan yang tersayang... sakitnya sampai susah nak bernafas.. suma kerja buat, mesti ade je yang x kena.....  


        
. . .  Terlalu banyak kenangan yang dia tinggalkan untuk saya simpan, sejak saya masuk kolej,dia yang lebih banyak mencari saya... kenangan yang paling tak boleh lupa bila bulan puasa, selalunya, dia yang kejutkan saya bangun sahur walaupun dia tahu yang saya x suka bangun sahur, dia tetap gak kejut soh pi minum air sikit, then, selalu bagi nasihat kat saya..heee
       "selamat berbuka puasa mama"...ayat tu memang xkan pernah tinggal setiap hari bila masuk waktu berbuka puasa.. i will reply, " selamat berbuka puasa papa".... begiulah sampai habis bulan puasa, hehe, sampai housemate i pun asyik perli je, phone dengan i x bley nak berenggang.. huhu
miss dat tyme we joking together, miss da memories we create together, miss the tyme u said 'i love u' n i said 'i love u too'. . . . huhuhuhu




.. .. . . .  I MISS U dear, 
"jangan tinggalkan mama ye papa"

No comments: