Saturday 19 March 2011


                                                      OH, SEDIH LAGI. . . . .

olla blogger. . . .

. . . . . OHH, my lappy is going to sick ! ! ! ! !  emm, dah 2 hari tak dapat nak update blog. . . .  I’m here at my village from Friday to Sunday, macam2 benda dah jadi rupenye tyme saya xde kat kg nie, orang meninggal saya x thu, orang bertunang saya x thu.. haha mcam “sibuk badan” plk kn.. hehehehe, xde la, actually, I’m a little bit sad about the one of that story. . .  lelaki yang saya minat! Upss,  dye dah bertunang , mak n abg saya asyik mengejek saya je psal lelaki tuh dah bertunang , haha. . . .   geram ‘mak ngah’. . . . sedih  la jgak la saya, satu hari berkabung,  tapi skunk dah ok daa,  ! buduh kan saya, minat kat orang, then orang tuh x thu pape pn,  what ever it is, kenangan pada dye, saya akan simpan, saat dye bagi saya chocolate Ferrero  rocher yang 40 biji tuh.. waaa, terkejut gak ,asa dye bagi chocolate, still remember, when he came home to ask my brother to accompany him for shopping at KLCC, I said, “ u have to buy chocolate for me!”, then bila diorang balik, betul2 chocolate 2 dye belikan untuk saya . . . . dulu, slalu gak dye lepak ngan abg2 saya kat depan umah, skunk dye dah sibuk, xde dah dtg cnie. . . . now, no more sad, no more love ! !




No comments: