Thursday 28 April 2011


=SHOPPING RAYA=

Hye blogger,
jom raya..



. . . . . . .  Datang dah angin nak raya, tetibe je mama n ayah saya ajak pi beli baju raya.. mengigau ke diorang nih?? Saya dengan berasa  sebalnye ikot jee, bukan nye sebal apenye, sebab saya tengah download video lagu2 lame.. huhuhu. Kalau ikotkan hati, xmo ikot.. tapi nak wat cm ne, kang x dapt baju raya pulak.. hehehe..  dh la sepanjang perjalanan saya tuh, saya tido, pening giler kepala.. geram jee, org dah cakap xmo pegi dh r, tapi pakse2 plak.. 

. . .  . . . now, talk about our theme colour this year.. hee, ingat nak pakai sedondon, warna yang same n kain yang sama.. bila tengok ayah saya pilih warna yang agak melebamkan, saya x berminat pulak nak pakai kain tuh.. so, saya pilih kain yang berbunga tapi ade warna yang seakan2 warne tuh.. hehehe.. sekali dah pilih, sampai 4 helai.. huhuhu.. kepala pening, pening jugak, tangan rancak memilih.. hahaha dalam mase 1 jam je saya ngan mak dapat beli hamper 20 pasang baju untuk 1 family, termasuk, abg2, nenek2, saya, adik n mak.. heeee

 * pasal warna baju tuh, hahaha secret ! ~) 

semangat nak raya datang lagi la pulak!   :))
 
pix curi dri google image jep.


p/s: mood nak update blog tapi xde idea..

see a in my next entry meyh.. ;)
(*_*)”

No comments: