Thursday 12 May 2011



FORGIVE ME DAD..


Hye blogger..

. . . . .  wanna story morry skit.. msalah yang timbul.. Yesterday my mom call around 8 a.m. she said that last night my father get chest pain, then after my brother brings him to clinic, doctor said that suspect of heart… when my mom said that word.. all of sudden, I feel sad… emm, x suke la.. dalam gembira ade sedih.. dalam ade msalah, datg lagi masalah lain.. sebab ape dye dapat penyakit tuh, sebab anak perempuan dye sorang nie degil sangat, suke wat dye risau.. emm, xthu nak cakap pe.. just dengar jee.. then my mom cakap, “akak jangan risau pulak.. xde pape pun.. belajao elok2 tu..

Then, tetibe je dapat kejutan, esok dapat cuti sehingga hari selasa.. secepat mungkin saya call my bro, dye ckp, balik laa tengok ayah.. I think I have to think about that.. then, saya amik keputusan untuk  nak balik kampung, saya suruh abg rahsiakannye dari mak, n jumlah cuti juga saya msti rahsiakan..
Now, wanna tie up my things.. 

 See a in my next text.. 
nyte..:)
(*_*)”

No comments: